Ukończyłam studia psychologiczne o specjalnościach: psychologia zdrowia i rehabilitacji, psychologia kliniczna dziecka i rodziny na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Pracuję z dziećmi od początku studiów. Początkowo zajmowałam się dziećmi w normie rozwojowej: pomagałam rozwiązywać bieżące problemy dzieci i ich rodziców, organizowałam wydarzenia o charakterze okolicznościowym lub ukierunkowanym na określoną, warsztatową tematykę, wspierałam dzieci przy odrabianiu lekcji oraz pomagałam w procesie efektywnego zdobywania wiedzy w szkole. Od ponad pięciu lat współpracuję z osobami ze spektrum autyzmu (autyzm, Zespół Aspergera, Całościowe Zaburzenia Rozwoju). Obecnie pracuję zarówno indywidualnie jak i grupowo z osobami doświadczającymi różnych trudności i kryzysów.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam we współpracy z Fundacją SCOLAR, Centrum Terapii Simuli, Stowarzyszeniem SPOZA, Kołem Naukowym Wspierania Osób ze Spektrum Autyzmu ADIUTARE, Stowarzyszeniem Innowacji Społecznych “Mary i Max”.
Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje. Uczestniczyłam w rocznym stażu szkoleniowym terapii rodzin i małżeństw. Jestem certyfikowanym trenerem Treningu Umiejętności Społecznych oraz praktykiem Treningu Zastępowania Agresji Amity ART. Systematycznie uczestniczę w różnych kursach oraz szkoleniach z zakresu terapii dzieci i młodzieży, m.in. “z wykorzystaniem Stosowanej Analizy Zachowania w pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju”, szkoleniach dotyczących “seksualności osób ze spektrum autyzmu” organizowanych przez panią Izabelę Fornalik, “Treningu regulacji emocji”, “Rewalidacji ucznia z Zespołem Aspergera w praktyce - jak zaplanować i przeprowadzić pracę indywidualną ucznia z ZA”, “Zachowania niepożądane u dzieci i młodzieży”, szkolenia w zakresie metody Dialogu Motywującego, metody Mindfulness w pracy z dziećmi i młodzieżą.
W swojej pracy ważna jest dla mnie relacja z drugim człowiekiem, uznanie jego odmienności oraz autonomii w podejmowaniu wyborów dotyczących własnego życia i funkcjonowania. Istotnym dla mnie czynnikiem wspierającym rozwój jest budowanie samoświadomości, samodzielności, wspieranie w budowaniu poczucia własnej wartości i zaufania do siebie. Osoba przychodząca do gabinetu jest dla mnie partnerem, współtwórcą swojej zmiany.
Pracuję za pomocą zabawy, w oparciu o stworzoną relację z drugą osobą. W swojej pracy posługuję się metodą poznawczo-behawioralną, technikami pracy z ciałem, wyobraźnią i kreatywnością. Bliskie jest dla mnie podejście Dialogu Motywującego.
Współpracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym. Bliska jest dla mnie współpraca z młodzieżą i osobami wchodzącymi w dorosłość. W pracę indywidualną staram się angażować rodziców i rodziny, w zależności od zgłoszonych potrzeb. Prowadzę konsultacje o tematyce wychowawczej dla rodziców. Ważna jest dla mnie praca grupowa z dziećmi i młodzieżą, zarówno w formie TUS jak i grup wsparcia. Chętnie nawiązuję współpracę z nauczycielami swoich podopiecznych, pomagam w rozwiązywaniu sytuacji problemowych na terenie szkoły.
Obecnie jestem w trakcie tworzenia autorskich warsztatów rozwojowych dla rodziców.
Swoją pracę regularnie poddaję superwizji.
Prywatnie jestem właścicielką trzech kotów, szczęśliwą mężatką. Ostatnio coraz więcej czasu i serca poświęcam zagadnieniom związanym z ziołolecznictwem i aromaterapią, fotografią. Pasjonuję się grami planszowymi, czytaniem książek, słuchaniem muzyki. Moim drugim żywiołem są wędrówki po górach, szczególnie Bieszczadach. Nieustannie śledzę nowinki zarówno w świecie muzycznym jak i terapeutycznym.